Corona-tiltak
Du skal være trygg som kunde hos oss. Vi følger nøye myndighetenes informasjon og retningslinjer, og har igangsatt følgende tiltak basert på dette. Vi vurderer fortløpende ytterligere tiltak dersom det blir behov.
På generelt grunnlag vil vi informere om at administrasjonen har egne kontor uten kontakt med teknikere for å hindre fare for eventuell smittespredning.
Teknikerne samles heller ikke lenger og deler blir hentet på ulike tidspunkter som administrasjonen har samlet og gjort klart for dem.
Samtlige teknikere og ansatte generelt er
utstyrt med antibac og/eller våtservietter i hhv sine biler og kontorer, og
grundig vask av hender med såpe foretas før og etter hvert kundebesøk.
Alle er strengt instruert om å holde avstand til kunder og avstå fra
håndhilsning. Dette sender vi deg også en påminnelse om pr sms før besøk.
Vi stoler på at du/dere møter oss med tilsvarende tiltak og informerer oss ved evt smitte, slik at vi sammen tar solidarisk ansvar for å redusere smittefare ovenfor de mest sårbare i samfunnet.
Under ser du praktisk informasjon og alternative løsninger vi kan tilby i disse tider.
- Hjemmeservice. Det er best dersom du som kunde kan oppholde deg i annet rom ved oppmøte samt klargjøre apparatet i mest mulig grad for reparasjon slik at selve reparasjonen går raskest mulig. Vaskemaskiner og tørketromler skal stå på gulv. Ellers skal spesielle monteringer demonteres. Gulvsokler fjernes. Innebygde kjøleskap og oppvaskmaskiner demonteres av oss.
- Levering direkte til Verksted må avtales på forhånd slik at vi sikrer trygg håndtering. Vi kan også hente inn maskin dersom du ønsker å plassere denne i garasje eller på annen lett tilgjengelig plass. Avstand til kunde og tilgjengelighet vil avgjøre prissetting. Avtales på forhånd.
- Er du selv i en utsatt gruppe eller ikke ønsker servicebesøk grunnet fare for å bli smittet har vi full forståelse for dette. Kontakt oss da så lukker vi ordren og har en åpen avtale når du ønsker besøk av oss.
- Smittet eller i karantene? Vi kan da selvsagt ikke dra på hjemmebesøk til deg i denne perioden. Kontakt oss så skal vi finne en løsning på hvordan vi kan hjelpe deg og få utført reparasjonen.